Het Market Readiness Program is een parttime programma van tien weken waarin je alle aannames over jouw klant toetst. Het is een proces waarbij we je leren hoe je effectieve klantgesprekken voert om te leren denken vanuit hun perspectief. Je gaat wekelijks klantgesprekken voeren om focus te krijgen op je early adopters binnen een specifiek klantsegment zodat je uiteindelijk met succes een marktentree voorbereidt. Heb je na 6 weken een klantprobleem in kaart dat het waard is om op te lossen, dan ga je in de resterende weken aan de slag met jouw product en businessmodel en het ophalen van commitment van je eerste klant.
Wat je mag verwachten
Tien weken lang vindt er wekelijks een praktische workshop plaats. Naast deze bijeenkomsten wordt er veel van je verwacht. Iedere week werk je zelfstandig aan activiteiten gericht op klantgesprekken, je wordt hierbij gecoacht door een business developer. Je gaat tijdens het programma zeer intensief in gesprek met potentiële klanten om je oplossing te toetsen en te optimaliseren.
Meer weten en aanmelden
Deelname aan het programma is gratis, we verwachten wel commitment in tijd en inspanning. Wil je je inschrijven voor, of meer weten over het Market Readiness Program. Kijk dan hier.