Oost NL

Klachtenprocedure

Oost NL wil graag dat u tevreden bent over haar diensten. Wij hechten veel waarde aan goede contacten met onze relaties en stakeholders. Daarom werken we voortdurend aan het verbeteren van de kwaliteit van onze diensten.

Het kan echter wel eens anders lopen dan verwacht. Bent u, als klant of relatie van Oost NL, niet tevreden over de dienstverlening? Dan kunt u een klacht indienen.

Hoe dient u uw klacht in?

U kunt uw klacht indienen via bestuurssecretariaat-oostnl [at] oostnl [dot] nl. We vinden het belangrijk dat wij uw klacht zo snel als mogelijk en op een correcte wijze kunnen behandelen. Daarom vragen we u om uw klacht zo concreet mogelijk te omschrijven door aan te geven op welke punten de dienstverlening volgens u anders had gemoeten en wat daarin anders kan.

Wat gebeurt er met uw klacht?

Na ontvangst van uw klacht, sturen we u een bevestiging per e-mail waarin we aangeven hoe uw klacht in behandeling wordt genomen en op welke termijn u een inhoudelijke reactie kunt verwachten.

Alle klachten en de afhandeling daarvan worden door ons geregistreerd en drie jaar bewaard.