Header fallback 1

Trade and Innovate NL Jaarverslag 2022: sterker samen verder

Geopolitieke ontwikkelingen, de oorlog in Oekraïne en stijgende prijzen: 2022 was een jaar met veel uitdagingen voor internationaal opererende bedrijven. Maar het was ook het jaar van herstel na de coronapandemie. Ondernemers hebben weer eens laten zien dat ze in kansen en oplossingen denken. En datzelfde geldt ook voor Trade and Innovate NL – het vertrouwde netwerk dat het Nederlandse mkb begeleidt op internationale markten.

TINL jaarverslag resultaten Statisch.png

Het afgelopen jaar behaalde het TINL-netwerk weer goede resultaten. 2022 was het jaar dat we weer bij elkaar konden komen en meer konden reizen. Het TINL netwerk organiseerde naast trainingen en programma’s weer handelsmissies, fysieke bijeenkomsten en maatwerkgesprekken in binnen- en buitenland. Maar we namen ook lessen uit de corona-tijd mee, voor inspirerende online evenementen.

Door de hechte samenwerking tussen TINL-partners in verschillende regio’s, kunnen we ondernemers steeds beter als één loket helpen bij hun internationale ambities. Bij welke partner ze ook aankloppen, ze worden geholpen of goed doorverwezen.

De resultaten in ons jaarverslag laten zien wat het netwerk van Trade and Innovate NL in 2022 heeft opgezet en gerealiseerd.

Download het Trade and Innovate NL Jaarverslag 2022: sterker samen verder