Oost NL

Phocabby Nederland

Uitgangspunt hierbij betreft de 'photobooth', waarmee door consumenten op eenlaagdrempelige manier foto's gemaakt en gedeeld kunnen worden.

Het idee voor Phocabby is in 2012 ontstaan op basis van de ontwikkeling van een photobooth ten behoeve van een bruiloft. Inmiddels is het concept doorontwikkeld en wordt ingezet in abri’s, winkelcentra en cafés, events en in pret- en dierenparken.

Mobiliteitsconcepten

Het interactief maken en personaliseren van reclame-uitingen betreft tegenwoordig een belangrijk vraagstuk voor aanbieders van buitenreclame. Enerzijds is dit nodig om in te spelen op de belevingswereld van consumenten, anderzijds verhoogt interactie de klantbetrokkenheid  en daarmee de effectiviteit van een marketingcampagne. Phocabby levert interactieve hardware-oplossingen, die aanbieders van buitenreclame en andere partijen, zoals detailhandel en horeca, in staat stelt om op een laagdrempelige manier interactieve marketingcampagnes te realiseren.

Producten

De producten van Phocabby bestaan onder andere uit een interactieve kiosk, abri’s en holografische displays. Middels een intuïtief drie-knops ontwerp maakt Phocabby interactie met de consument mogelijk, waarbij o.a. korte polls kunnen worden gehouden en ‘gebrande’ foto’s kunnen worden gemaakt die weer via social media kunnen worden verspreid. Adverteerders worden op deze manier in staat gesteld hun ‘offline’ advertentie ‘online’ op te volgen.

Markt

Phocabby heeft alle grote aanbieders van buitenreclame als klant en heeft via deze partijen inmiddels een groot aantal indrukwekkende klanten als eindgebruiker (Coca Cola en Disney). Daarnaast heeft zij een groot aantal retailers en evenementen als klant.